με ένα εισιτήριο






Κρατώ τα δάχτυλα

σφιχτά

να μην γλιστρήσουν

οι στιγμές

ανάμεσά τους.

Κόκκοι άμμου

σε κλεψύδρα

που παίζει

ο χρόνος.



Ξαπλώνω στα

παιδικά μου σεντόνια



Ακίνητη

Αμίλητη

προβάλλοντας

την εικόνα σου

σε σινεμά παλιό.

Ανέλπιδες προσπάθειες

να σε κρατήσω εδώ.



Η κλεψύδρα γυρίζει

άλλη μία φορά

Ο χρόνος τελειώνει

κι η άμμος κυλά.



Οι τίτλοι τέλους

έπεσαν.

Τα φώτα έσβησαν

Η μουσική σταμάτησε

κι ο πρωταγωνιστής έχει

γεράσει ήδη



Με ένα εισιτήριο

περασμένης χρονιάς

στην τσέπη

βγαίνω στο δρόμο.



Ψιχαλίζει

και ξέρεις

ότι τις ομπρέλες

τις μισώ.

Σχόλια

Ο χρήστης Λυδήριος είπε…
Να υποθέσω οτι η γραφή είναι συνειρμική;
Ο χρήστης Penthesileia είπε…
Λυδήριε,
ενίοτε είναι και σημειολογική...
Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου
Ο χρήστης ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε…
πάντα απλά καταπληκτική!!!!

Ο χρόνος κλέβει τη ζωή
και εγώ κλέβω στο χρόνο
άμα διαβαίνω τη ζωή
δίχως να νιώθω πόνο

Χρόνε που φθείρεις τσ΄ομορφιές
μη φθείρεις τη δική της
άστο .... στο ψεύτη το ντουνιά
στολίδι το κορμί της..
Ο χρήστης Penthesileia είπε…
Periploy
Χαίρομαι που σε βρίσκω ΚΑΙ εδώ :)
Ο χρήστης Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε…
Απλά υπέροχο! Γραφή που η ανάγνωση γλιστρά πάνω της, σα το νερό της βροχής, που καθαρίζει τις σκέψεις από το χώμα, κι όμορφα λουλούδια μικρά προβάλουν, εκεί που θαρρούσες κατοικούσε το τίποτα... Ποτέ δεν μεγαλώσαμε, ψέμα είναι. Παιδιά πάντοτε, ανόητες ψυχές που αφέθηκαν να πιστέψουν στο πάντα, ενώ θα έπρεπε να πιστέψουν στο εφήμερο. Στο τώρα. Μνήμη και μέλλον, συμπόσιο κάνουν σε αυτό το τώρα, και είναι το μόνο, που πάντα θα είναι δικό μας.
Κι η μοιρασιά; Θα μου πεις. Τι αξίζει το τώρα και το πάντα που βρίσκει υπόσταση στο τώρα χωρίς μοίρασμα.. Έχεις δίκιο. Δεν αξίζει... Ζωή είναι το μοίρασμα, εδώ και τώρα! :))
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις, και σε ευχαριστώ που πέρασες από τα ανεμοσκορπίσματα. Είναι πάντα το αγαπημένο μου μπλογκ! :)) :))
Ο χρήστης Penthesileia είπε…
Νικόλαε,
χαίρομαι που βλέπω γνωστούς μου εδώ.
Ξεκίνησα να στήσω μια άλλη γωνία όπου αναρτώ τα αγαπημένα μου κείμενα.Μόνο που ο χρόνος δε με αφήνει να το φροντίσω όσο θα ηθελα.
Πέρασα από το μπλογκ σου και νόμισα ότι θα έβλεπα αναρτημένη την απάντηση στους στίχους σου (χαρά μου θα ήταν ένα συνταίριασμα). Έγινε όμως ούτως ή άλλως στο χώρο των σχολίων :)

Όσο για το Τώρα εύχομαι το μοίρασμα.
ΓΙα το Πάντα, αγνοώ... Είναι μια λέξη που έχω αποβάλλει από το λέξιλόγιό μου, το έχω δηλώσει.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μισώ τις ομπρέλες στη βροχή.
Το παρελθόν , παρόν στο τώρα είναι κι όσο αντέχει η ψυχή να παλεύει, ίσως το αύριο να υπάρξει όπως η καρδιά επιθυμεί.
Καλό σου βράδυ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βράχος

Στην υγειά μας...