απόψε

cat eyes.jpg

Φταίει η ψύχρα που κάνει τα βράδια. Ίσως...

Κι ο αέρας που έχει σηκώσει το πέλαγος.

Ίσως...

Κλειδώνω την πόρτα μου και κατεβαίνω τις σκάλες. Λεκέδες από καφέ δείχνουν πως κάποιος ξύπνησε άσχημα σήμερα και κατέβηκε τα σκαλοπάτια με μισόκλειστα μάτια.Από τον ήλιο ή από τα όνειρα της νύχτας;

Μπαίνω στο αυτοκίνητο μα η γάτα που έχει ξαπλώσει στο καπώ δε λέει να σηκωθεί, μόνο με κοιτάει με τα πράσινά της μάτια κατάματα και περιμένει χωρίς να την ενοχλήσει ο θόρυβος της μηχανής.

Στρίβω το κλειδί ξανά και περιμένω. Η αναμέτρηση αυτή την βρίσκει νικητή και βγαίνω από το αυτοκίνητο.

Πηδάει στο δρόμο, κάνει 3 βήματα και γυρίζει να με κοιτάξει. Την ακολουθώ μέχρι που το μονοπάτι γίνεται στενό κι ανηφορικό και διστάζω μπροστά σε μια μικρή διασταύρωση μα εκείνη εξακολουθεί να κινείται αργά κάτω από τα πεύκα σε μια περιοχή που δεν αναγνωρίζω πια.


Ο χρόνος και ο τόπος έχουν αλλάξει ταυτότητα εδώ και ώρα και το φόρεμα που θέλησα να οχυρώσει την αδυναμία μου να αντέξω την μέρα, γίνεται ένα με τις σκιές των δέντρων.

Ο ουρανός μού φαίνεται να μικραίνει . Το κελάηδισμα των πουλιών σταματάει στα βήματά μου και μόνο οι φυλλωσιές των θάμνων σαλεύουν πίσω και στο πλάι με έναν ήχο απόκοσμο και μυστικό.

Τόση ώρα προσπαθώ να διακρίνω από πού προέρχεται ένας ήχο που επαναλαμβάνεται σιγανά. Ένας ρυθμός μονότονος.

Σηκώνω τις παλάμες μπροστά στο πρόσωπό μου. Τα ακροδάκτυλά μου βγάζουν μικρές γαλάζιες φλόγες ενώ το κόκκινο βερνίκι των νυχιών ξεφλουδίζεται και διαλύεται στον αέρα.

Τα νύχια μου μεγαλώνουν και το δέρμα σκουραίνει.

Τα δέντρα ψηλώνουν...ή μήπως εγώ χαμήλωσα;

Ο ήχος που άκουγα προέρχεται από μένα..

Μπροστά μου μια γυναικεία φιγούρα με μακριά μαύρα μαλλιά μου γνέφει και κάτι ψιθυρίζει. Ποια να είναι; Μόνο τα πράσινά της μάτια μού φαίνονται γνώριμα.

Μα δεν μπορώ να απαντήσω.

Η γάτα στο δάσος απόψε θα είμαι εγώ...

Σχόλια

Ο χρήστης Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε…
Ψυχοπερπάτησες, δεν έγραψες εσύ, μόνη. Μαζί με σένα έγραψε κι ένας ακόμη, τουλάχιστον. Κάποιος που ανοίγει τα μάτια όταν εσύ τα κλείνεις, αλλά μια και δεν ξέρω σε ποιον μιλώ τώρα, θα μπορούσε και να συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Πάντα μου άρεσε η γραφή που λευτερώνεται από το εδώ και το τώρα, από ότι μόνο η λογική μας αντιλαμβάνεται.. Γιατί η γραφή τούτη, μυστικά μαρτυρά, και αλήθειες λέει! :)) :)) Αληθινά χάρηκα το ταξιδεμά σου αυτό! :))
Ο χρήστης ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε…
Πρόσεχε στο δάσος ...μόνη σου .
κάνει και ψύχρα ..απόψε...
Τι να ναι ..λες
Ο χρήστης Penthesileia είπε…
Νικόλαε,
κάθε που βυθίζομαι στης ψυχής μου τα βάθη, δεν ξέρω ποιος είναι αυτός που μεταλλάζει το εσώτερό μου κι αναδύεται μία άλλη μου πλευρά...μια άλλη μου όψη...
Ιανό με αυτοχαρακτηρίζω πολλές φορές...κι ίσως αυτό είμαι....
Καλό σου ξημέρωμα
Ο χρήστης Penthesileia είπε…
Είναι η νύχτα που μου γνέφει Περίπλου...
κι ας έχει ξημερώσει ο ήλιος τη μέρα...
Ο χρήστης ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε…
Καλησπέρα πριγκίπισσα !!

Σ΄ευχαριστώ !!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

με ένα εισιτήριο

δεν χωράω

Στην υγειά μας...