memory




H σκιά μου, μια ακόμη μακριά μαύρη κηλίδα στο βρώμικο πάτωμα , ξεπροβάλει πριν από εμένα από την κρεβατοκάμαρα και κυλάει αργά σε ένα άδειο σαλόνι.

Ρίχνω αδιάφορη ματιά στην τρύπα που χάσκει στα δεξιά μου, εκεί που κάποτε υπήρχε ένας τοίχος βαμμένος γκρίζος.

Από τότε που έπεσε η βόμβα δεν θυμάμαι οσμές και πρόσωπα, μόνο χρώματα.

Ένα χοντρό σχοινί κρατώ στο χέρι, τυλιγμένο στο λαιμό πάνινης κούκλας που σέρνω ξοπίσω μου μήνες τώρα.

Περίμενα το νέο φεγγάρι να ανατείλει προτού αποφασίσω να ξεμυτίσω κάτω από το κρεβάτι.

Κλειδώνω την εξώπορτα και ρίχνω το κλειδί στην οπή που χάσκει ανάμεσα στα σαπισμένα δόντια μου.

Εδώ υπήρχε κάποτε ένας κήπος. Σήμερα αναδύει τον θάνατο κάτω από τα σαπισμένα φύλλα στη ρίζα του γυμνού πλατανιού.

Τα κλαδιά γδέρνουν πατούσες ,γάμπες και μάγουλα και μπερδεύονται στα κόκκινα μαλλιά μου.

Θα φτάσω στο ψηλότερο κλαδί.

Κι εκεί θα κρεμάσω αυτό που πριν πολλά χρόνια το έλεγες «μνήμη».

Σχόλια

Ο χρήστης Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε…
Όποτε βαδίζω σε ένα ποίημά σου, ξαφνιάζομαι.. Δεν ξέρω τι θα βρω, αν το φως που χάσκει είναι φως ή ματιά αγριμιού που με κοιτάζουνε.. Αν είναι η ψυχή ενός αθώου που λευτερώνεται... Φίδι τυλιγμένο στον καρπό σου η γραφή, δαγκώνει ξανά και ξανά, δίχως διάκριση αν δαγκώνει αυτόν που την βαστά ή ... αυτόν που θα το κοιτάξει στα μάτια.... Το δηλητήριό του μέθη είναι και σε ταξιδεύει σε οδούς παραληρήματος, τόπους που κατοικούν τα πιο ζωντανά όνειρά μας, σαύρες που χάσανε τον δρόμο τους στην σχισμή ενός λουλουδιασμένου βράχου, και τώρα δράκοι τρομεροί, παιδιά θυμωμένα, δεν χωράνε πια στην σπηλιά που πριν χρόνια γλιστρήσανε... Μνήμες λες... Εσύ ήσουν όμως, που δεν θυμώσουν... και μόνο με το δικό σου βάρος το κλαρί, θα λυγίσει για τελευταία φορά, δίχως να ταραχτεί ξανά από την ταραγμένη σου ψυχή...
Καλημέρα! :))
Ο χρήστης Penthesileia είπε…
Καλημέρα Νικόλαε
Αναλύεις όσα γράφω και είναι σημειολογικά και με χαροποιεί που είσαι "αναγνώστης"...ή γνώστης...
Τα μονοπάτια και τα όνειρα κοινά σε οδοιπόρους που αναγνωρίζονται από τα σημάδια μέσα στο σκοτάδι..
Σκοτάδι η ώρα μου..η στιγμή μου...
Ο χρήστης Μαρια Νικολαου είπε…
Λες και το χω γραψει εγω αυτο..
Το "μέσα" μου εννοω..
Το αφιερώνω λοιπον και γω καπου..
Σημερα ήταν η πιο καταλληλη μερα που περασα απο δω.
Συννεφια , αερας , δροσια..
Ο καιρος που μαρεσει..
Καλημερα Πενθεσίλεια
Ο χρήστης Penthesileia είπε…
Maria , χαιρομαι που σε ειδα εδώ
Δυστυχώς η πίεση του χρόνου δε μου επιτρέπει να απαντάω άμεσα
Να εισαι καλα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

με ένα εισιτήριο

δεν χωράω

Στην υγειά μας...