An alien.....





Συναντήθηκα με τη μοίρα μου σε ένα μπαρ μέρα μεσημέρι.

Είχα κρυφτεί εκεί μη με πετύχει ο ήλιος.

Με κοίταξε και παράγγειλε ό,τι έπινα χαμογελώντας.

Έτσι δε γίνεται; Συναντάς τη μοίρα σου στο μονοπάτι που έχεις πάρει για να της ξεφύγεις.*



Ταξίδευα όλη τη νύχτα και ξημερώθηκα ανάμεσα σε χαμηλά βουνά με πολλές ελιές.

Όταν ο ήλιος μού έδειξε τα δόντια του απειλητικά, μπήκα σε ένα βενζινάδικο αναζητώντας καύσιμα για το αυτοκίνητο και πληροφορίες για μένα.

Ατύχησα. Ο βενζινάς λίγο μεγαλύτερος μου, με γυαλάκια σοφιστικέ, κοντό ξανθό μαλλί και κόκκινη μπλούζα, μου χαμογέλασε τόσο γλυκά κι αθώα, σαν λύκος χορτασμένος , που δεν άντεξα να του χαλάσω το όνειρο.

Φορώντας το μικρό μου ροζ χαμόγελο που ξεγελά, για να του αποσπάσω την προσοχή από τα σημάδια με αίμα στην πλάτη, έπιασα κουβέντα για τον καιρό. Κέρδισα ένα καλό πλύσιμο στο παρμπρίζ αλλά έφυγα βλαστημώντας χαμηλόφωνα μέσα από τα δόντια μου, αφού δεν έμαθα αυτό που ήθελα.

Δεν ήξερα σε ποια πόλη ήμουν. Θυμάμαι ότι λίγα χιλιόμετρα πριν πέρασα μια γέφυρα και μια πινακίδα με το όνομα ενός ποταμού, αλλά νερό δεν είδα- είμαι σίγουρη για αυτό

- Άι σιχτίρ, ξαναείπα κι έψαξα τυφλά να βρω το πακέτο του καπνού. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει σημασία το όνομα, μονολόγησα. Μια πόλη σαν τις άλλες που συνάντησα όλους αυτούς τους μήνες, έτσι δεν είναι;



Έχω τη συνήθεια να μιλάω στον εαυτό μου κι ενίοτε να μου απαντά, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Τώρα έπρεπε να βρω καταφύγιο.

Το βρήκα σε κάποιο από τα στένα πάνω από μια κεντρική πλατεία με ετοιμοθάνατους φοίνικες και κάτι άλλα δέντρα- ιτιές μήπως; Η σχέση μου με τα φυτά είναι αδύνατη- εξαιρούνται αυτά που φέρουν 2 πόδια.

Απέξω υπήρχαν τέσσερα κόκκινα τριαντάφυλλα που με παρέπεμπαν σε bourbon κι αυτό ήταν ικανό στοιχείο. Πάρκαρα σε ένα σοκάκι, δίπλα από ένα κάδο σκουπιδιών ξέχειλο και με αφόρητη οσμή . Απέναντι δύο περιστέρια συνέχιζαν να με κοιτάνε όσο χρειάστηκα να βγω από το αυτοκίνητο, να τεντωθώ για να ξεμουδιάσω από τόσες ώρες οδήγησης, να χασμουρηθώ, να στρίψω ένα τσιγάρο, να βρίσω για τον χαμένο αναπτήρα στην τελευταία στάση που είχα κάνει , να κλειδώσω και να σηκώσω το γιακά από το δερμάτινο μπουφάν που είχε ζήσει καλύτερες μέρες κι ακόμα καλύτερες νύχτες .

Η γειτονιά ήταν ό,τι έπρεπε. Γεμάτη σκουπίδια και εγκαταλελειμμένα κτίρια , όπως αυτό των περιστεριών. Κάτι μου θύμιζε το όλο σκηνικό. Μα, έτσι δε μοιάζει κάθε επαρχιακή πόλη που την έχουν λησμονήσει οι δαίμονες;

I'm an alien, I'm a legal alien, μουρμούρισα και άνοιξα την πόρτα.

` ` `

*(ατάκα από την ταινία The International )

Σχόλια

Ο χρήστης fetus είπε…
Η απόλυτη εικονική ταύτιση με την τα τοπία και όχι με τα καμμένα τόπια!
Το έχεις και γουστάρω με η χωρίς μπρατσάκια,αν και δεν είμαι φαν της μυθιστορηματικής τσεμπερλίδικης γραφής...
Ταύτιση! τι θαυμάσια λέξη για να επιμερίζεις το κενό καπνίζοντας ένα τσιγάρο στην αυλή του θεού!
Αν είχε και ψήγματα προστυχιάς το κείμενο σου θα έλεγα..."" ο θηλυκός μπουκόφσκι βρήκε την μοίρα του!""
Όμορφα!
Ο χρήστης Penthesileia είπε…
Ευτυχώς σώθηκε ο μπουκόφσκι!
Άντε και δε θέλω τέτοιες αηδίες (ντεμέκ κοπλιμέντα και συγκρίσεις)
Αυτό το τσεμπερλίδικης δεν κατανόησα η καλή σου, αλλά ξέρω ότι θα επανέλθεις να με φωτίσεις.
Είπες τη μαγική λέξη...κι έχασα γμτ τον αναπτήρα στο προηγούμενο επεισόδιο!
Ο χρήστης fetus είπε…
Ο μπουκόφσκι είπε πριν πεθάνει το πολύ εύστοχο ""dont try"" που είναι και γραμμένο πάνω στην ταφόπλακά του,που σημαίνει αν είχα σκοπό, δόλο με πουστιά και φιλοφρονητική παπαροσύνη να σε χαιδέψω (κάτι που δεν το συνηθίζω) δεν θα έμπαινα στο κόπο να σου γράψω ντεμεκοειδή λόγια...
I believe & i luv hank bukofski!
Προφανώς δεν έχει πέσει στα τροπικά χεράκια σου βιβλίο της No1 μπεστσελερίστριας του μυθυστοριματικοξερομπορωλιακοφιλοσοφικοψυχοαναλυτικου μουχαμπετίου!
Ακόμα καλύτερα! Δεν χάνεις και τίποτα!
Κάνω και μαγικά με τράπουλα,σπίρτα και αθώα περιστεράκια και μπόζος έχω κάνει και ψάρια στη λαική έχω πουλήσει ...
Τι σημαίνει ""μαγική λέξη;""
Ο χρήστης Penthesileia είπε…
Αυτο το luv μού θύμισε Gordic .Κι απομένω να σκέφτομαι αν είναι θετικό ή όχι...
Ι DO try not to be serious, επομένως ο μπουκόφσκι παραμένει πτώμα κι εγώ μια άχρηστη , αποπροσανατολισμένη περιπλανώμενη.
Άρα δεν συνηθίζεις να χαϊδεύεις.Οκ...πληροφορία είναι...Θα δω τί θα την κάνω...Αν την κάνω κάτι δηλαδή.

Αν κατάλαβα καλά (και τελευταίως αργώ λίγο) τα περί τσεμπερλίδικης εννοούσες κάτι ροζ-τσιχλόφουσκας hi-light γυναικεία βιβλία.

Α, αν ξέρεις και κόλπα κι έχεις πάει και τσίρκο και εμφανίζεσαι και σε πάρτυ, Pleasseeeeee, στείλε επαγγελματική κάρτα γιατί το καλοκαίρι είδα ένα μονομάχο κι ένα κλόουν να κάνουν στριπτιζ σε ένα πάρτυ γενεθλίων και από τότε ευχή και κατάρα δίνω σε φίλους και γνωστούς, ότι αν σε γενέθλια ή γιορτή (παρόλο που δε γιορτάζω κανένα, αλλά τώρα το ξανασκέφτομαι σοβαρά και υπό τις προϋποθέσεις που θέτω παρακάτω) μου φέρουν ξανά σκουλαρίκια ή τσάντες ή κανένα άρωμα κι όχι έναν τέτοιον να γδύνεται μπροστά μου, θα πάθουν σοβαρό ατύχημα!!!!!

ΥΓ. Α, η μαγική λέξη (και να το έχεις στα υπόψιν σου γιατί ποτέ δεν ξέρεις τί γίνεται) είναι συνήθως ή Absolut 'ή τσιγάρο. Εν προκειμένω αναφερόμουν στο 2ο

B U

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

με ένα εισιτήριο

Στην υγειά μας...

δεν χωράω