Μέρες βροχής



Foggy+or+what.bmp


Νιώθω τον γκρίζο ουρανό

να χαμηλώνει πάνω από τα μαλλιά μου.

Τα κύματα υψώνονται στα πόδια μου.

Κανένα δεν μου δίνει απάντηση.

Κι απομένω να περπατώ στη θάλασσα

προσπαθώντας να ακούσω

τη φωνή σου ξανά.


Σου έστειλα την σκέψη μου

χαράζοντας στη νύχτα το όνομά μου

και η βροχή την έφερε πίσω το ξημέρωμα

γιατί δεν έμαθε ποτέ της να διαβάζει

το χρώμα των ματιών μου.


Κάτω από το παλτό

κρατώ κρυμμένη την ερώτηση

μικρών πραγμάτων.

Μετρώ τα βήματα στην άμμο

και όλο χάνω από τα μάτια μου

τον τελικό αριθμό

από τις ευχές που δίνει

μια κουρασμένη μέρα.


Ίσως άδικα προσμένω μέσα στο φως

το απρόσμενο και το τετελεσμένο.

Σχόλια

Ο χρήστης Roadartist είπε…
πολύ όμορφη ανάρτηση..
Καταπληκτική φωτο!
Ο χρήστης Penthesileia είπε…
Roadartist
σε ευχαριστώ για το σχόλιο.
Εγκαινιάζεις το ιστολόγιο αυτό :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Επανάληψη αλλά καλό.
Ξαναζώ την παλαιά αρχική ανίχνευση του ιστολογίου.

WL

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

με ένα εισιτήριο

δεν χωράω

Στην υγειά μας...